10 תשובות
אני לא מרגיש מחורבן אבל
הייתי אוהבת את חבר שלי בכל מקרה, גם בלי יום מטופש (למרות שאין לי(
הקונספט מזכיר לי את יום כיפור, כמובן שאלו דברים שונים מאוד.
אבל אני רואה דמיו זה שאנשים צריכים יום בשביל לבקש סליחה... כאילו כל שאר כשנה..
צריכים יום כדי לאהוב... משעשע.
אבל אני רואה דמיו זה שאנשים צריכים יום בשביל לבקש סליחה... כאילו כל שאר כשנה..
צריכים יום כדי לאהוב... משעשע.
אנונימי
שואל השאלה:
^^איך אתה בכלל יכול להדוות את יום כיפור עם היום המומצא הזה? אין ביניהם ולא כלום.
^^איך אתה בכלל יכול להדוות את יום כיפור עם היום המומצא הזה? אין ביניהם ולא כלום.
שואל השאלה:
same me... היום הזה הומצא באופן שטני כדי שכך תרגישי. לא כדי לתת לך משהו טוב אלא כדי לתת לך תחושה שאם את לא צורכת משהו, קונה משהו למישהו אין תכלית לחייך. ואם אין לך למי לקנות משהו את חסרת ערך. עצובה ובודדה. זהו מעשה שטן.
הרי גם אתמול וגם מחר מצבך יהיה דומה. מן הסתם עדיין תרצי בחברת מישהו. את מחפשת. ויום אחד גם תמצאי. אבל ביום המיוחד הזה - סומנת , על ידי עצמך, כרווקה חסרת ערך. כמובן שאת לא חסרת ערך ומצבך החברתי לא מגדיר אותך כאדם ועדיין התחושות הן שליליות ברובן. וזה מתבטא כאן היום וכתמול בעשרות שאלות העולות מעצם קיומו של היום הזה.
האם את מבינה את השטניות שבהמצאת יום כזה? זה טוב לכל מי שמוכר מוצרים להמונים. זה לא טוב להמונים.
same me... היום הזה הומצא באופן שטני כדי שכך תרגישי. לא כדי לתת לך משהו טוב אלא כדי לתת לך תחושה שאם את לא צורכת משהו, קונה משהו למישהו אין תכלית לחייך. ואם אין לך למי לקנות משהו את חסרת ערך. עצובה ובודדה. זהו מעשה שטן.
הרי גם אתמול וגם מחר מצבך יהיה דומה. מן הסתם עדיין תרצי בחברת מישהו. את מחפשת. ויום אחד גם תמצאי. אבל ביום המיוחד הזה - סומנת , על ידי עצמך, כרווקה חסרת ערך. כמובן שאת לא חסרת ערך ומצבך החברתי לא מגדיר אותך כאדם ועדיין התחושות הן שליליות ברובן. וזה מתבטא כאן היום וכתמול בעשרות שאלות העולות מעצם קיומו של היום הזה.
האם את מבינה את השטניות שבהמצאת יום כזה? זה טוב לכל מי שמוכר מוצרים להמונים. זה לא טוב להמונים.
אני לא דתי ככה שליום כיפור אין שום ערך מוסף בעיני חוץ מערך היסטורי של מנהג שהעם שלנו איתו דיי הרבה זמן.
וזה לא מסםיק ערך כדי שאמנע מההשוואה הזאת... סליחה אם זה מרגיש לך מזלזל, זאת לא הכוונה.
וזה לא מסםיק ערך כדי שאמנע מההשוואה הזאת... סליחה אם זה מרגיש לך מזלזל, זאת לא הכוונה.
אנונימי
שואל השאלה:
אתה לא דתי. הבנתי. האם אתה יהודי ?
אתה לא דתי. הבנתי. האם אתה יהודי ?
אני חושבת שיש סיבה לאהוב את הבן זוג בכל יום בלי קשר לימים מיוחדים כי הרי לא סתם אנחנו בוחרים בני זוג, אנחנו בוחרים בהם כי אנחנו אוהבים אותם (לפחות כך אנחנו אמורים לנהוג) למעט אנשים שבוחרים בני זוג על סמך תכונות חיצוניות שעליהם אין שיח בכלל.
יהודי בלאום, דת... טוב מבחינת מי שדתי אני כמובן לא יכול שלא להיות יהודי כי אין כזה דבר עקרונית ע"פ הדת, אבל אני לא מגדיר את עצמי ע"פ הדת. מבחינת דת אני לא.
אנונימי
שואל השאלה:
צא מהאנונימי בוא לפרטי ונלבן את הסוגיה מי ומה אתה. אולי נמצא לך ייעוד בחיים.. 0_
צא מהאנונימי בוא לפרטי ונלבן את הסוגיה מי ומה אתה. אולי נמצא לך ייעוד בחיים.. 0_
באותו הנושא: