7 תשובות
מזעזע.
שזה לגיטימי ומותר לאנשים לעשות את הבחירה הזו מבלי שישפטו אותם ויטיחו עליהם אשמה.
אני הכי תומך באימוץ, אבל לפעמים אין שם גזעים שמתאימים לדרישות שלך.
כמובן שאני נגד אנשים שקונים כלבים כ"אביזר אופנה" כמו הפורמיניין ב10 אלף כי הוא מצטלם טוב לאינסטגרם וכו'.
אני הכי תומך באימוץ, אבל לפעמים אין שם גזעים שמתאימים לדרישות שלך.
כמובן שאני נגד אנשים שקונים כלבים כ"אביזר אופנה" כמו הפורמיניין ב10 אלף כי הוא מצטלם טוב לאינסטגרם וכו'.
אם בסופו של דבר בעלים ראויים קונים את הכלב אז בסדר גמור.
לגיטימי אך מיותר.
לי לא אכפת כי אנשים מחפשים תמיד רווח. לפחות הכלבים לא נפגעים
( את הכלבה שלי קנינו )
( את הכלבה שלי קנינו )
לא טוב
אני חושבת שזה זכותם של אנשים.
ומבדינה שלנו זה נחשב לחופש העיסוק וזה מותר.
ויותר מזה, זה קל יותר להקים עסק של כלבים גזעים מאשר עמותה להצלת כלבים מעורבים....
בנוסף לזה אני חושבת שתלוי איך מתנהגים עם החיות!
יש אנשים שעושים את זה בצורה פרטית ומבוקרת! ומטפחים את הכלבים האישיים שלהם וזה בסדר בעייני.
ומבדינה שלנו זה נחשב לחופש העיסוק וזה מותר.
ויותר מזה, זה קל יותר להקים עסק של כלבים גזעים מאשר עמותה להצלת כלבים מעורבים....
בנוסף לזה אני חושבת שתלוי איך מתנהגים עם החיות!
יש אנשים שעושים את זה בצורה פרטית ומבוקרת! ומטפחים את הכלבים האישיים שלהם וזה בסדר בעייני.
באותו הנושא: