התחברות
הרשמה
אם עכשיו אני בקורס חובשי חירום במדא ועוד מעט נגמר לי הקורס ואז אצטרך להתנדב במשך שנתיים.אבל עוד בערך 3 חודשים אני צריכה
לטוס ולהיות שנה בחו"ל. האם אצטרך לפרוש כרגע מהקורס כי לא אוכל להתנדב אז.. או ש..?
14 בפברואר 2019, 23:27
מד"א
התנדבות
חובשים
תשובה אחת
תשאלי את המדריכים
א
אנונימיתת 11
באותו הנושא:
יש לי ראיון התנדבותמ במדא לקורס חובשים כאילו להתנדב בתור חובש, מה שואלים בראיון ואיך לבוא מוכנה?על מנת שאצליח לעבור אותו
קורס חובשים במדא וקורס חובשים בצבא זה אותו דבר?
סיימתי קורס 60 במדא ואני לא בטוחה שאצליח לתפקד במצב חירום
אני במדא.. ואני עדיין בקורס
בשביל לעשות קורס חובש של מדא חייב 12 שנות לימוד?
איפה אני יכול למצוא שאלות חזרה למבחן בקורס 60 (קורס מגישי עזרה ראשונה במדא)?
אם אני מפסידה 3 שבועות מקורס 60 במדא, הגיוני שיעיפו אותי למרות שכבר התקבלתי לקורס?
יש פה אנשים שמתנדבים במדא (עכשיו בקורס או עברו אותו) שיכולים לעזור?
במדא-קורס נהגים זה קורס פאראמדיק או חובש בכיר?
לחובש במדא יש קדימות להיות מדריך קורס חובשים בצהל?
אני עכשיו עשיתי קורס מדא ואם אני נכשלתי בחלק העיוני אני לא עוברת את הקורס?