5 תשובות
העיקר שקנה לך משהו... אם זה באמת מפריע לך תגידי לו משהו
חח לפחות לך קנו אני גם את זה לא קיבלתי , אבל העיקר הכוונה:)
אומיגד הוא קנה לך שוקולד בצורת לב ואת מתלוננת? זה לא מגיע לך לדעתי
אנונימית
אנשים היא לא מתלוננת על המתנה היא מתלוננת על הדרך שבה זה קרה! זה שזה היה כשהוא היה בדרך אלייך זה מבאס אני מבינה וזה שכתוב לחבר הכי טוב זה בכלל! אני מבינה אותך... תשאלי אותו אולי למה כתוב על זה לחבר הכי טוב נראלי שהוא יבין לבד מה את מרגישה...
אולי זה מה שהוא מצא.. אם זה חבר הכי טוב אז אולי גם הוא הרגיש שאת מן חברה הכי טובה שלו בנוסף לזה שאת בת זוגתו. כי בדרך כלל בני זוג הם כמו חברים הכי טובים כאלה אם המערכת יחסים שלהם טובה. זה בכל זאת יפה ונחמד לקבל משהו, גם אם זה היה בשניה האחרונה, עדיף מאשר לא לקבל בכלל. חוץ מזה שוקולדים זה טעים אז תהני לך. גם שמעי - כנראה שלא היה משהו טוב יותר ולכן הוא בחר את זה. תשאלי אותו אם ממש מפריע לך, אבל לדעתי בכללי במערכות יחסים תמיד רצוי לפנק אחד את השני מדי פעם בלי קשר ליום האהבה.