10 תשובות
לשים את הטלפון בתוך אורז ללילה.
אם גם בבוקר הוא לא פועל אז..
לקחת לתיקון.
שואל השאלה:
אין לי אורז, יש פסטה, זה בסדר לשים בפסטה?
אנונימית
לשים בפסטה פטוצ'יני פטריות במשך שעתיים
שואל השאלה:
אבל בא לי לאכול את הפסטה
טוב הטלפון יותר חשוב חכה אני מוציאה רגע מהמקרר
אנונימית
לא לשכוח שמן זית
^מוטי טקה הרגת אותי!

לנושא:לא..
את צריכה לשים את זה באורז.
שואל השאלה:
אין לי אןרז וכבר שמתי בפסטה שלקחתי מהמקרר שאימוש הכינה לי אתמול (אין על אימוש!! )
אנונימית
לשים באורז ולקחת לטיקון
תשימי אותו באורז