10 תשובות
שימי באורז
לשים את הטלפון בתוך אורז ללילה.
אם גם בבוקר הוא לא פועל אז..
לקחת לתיקון.
אם גם בבוקר הוא לא פועל אז..
לקחת לתיקון.
שואל השאלה:
אין לי אורז, יש פסטה, זה בסדר לשים בפסטה?
אין לי אורז, יש פסטה, זה בסדר לשים בפסטה?
אנונימית
לשים בפסטה פטוצ'יני פטריות במשך שעתיים
שואל השאלה:
אבל בא לי לאכול את הפסטה
טוב הטלפון יותר חשוב חכה אני מוציאה רגע מהמקרר
אבל בא לי לאכול את הפסטה
טוב הטלפון יותר חשוב חכה אני מוציאה רגע מהמקרר
אנונימית
לא לשכוח שמן זית
^מוטי טקה הרגת אותי!
לנושא:לא..
את צריכה לשים את זה באורז.
לנושא:לא..
את צריכה לשים את זה באורז.
שואל השאלה:
אין לי אןרז וכבר שמתי בפסטה שלקחתי מהמקרר שאימוש הכינה לי אתמול (אין על אימוש!! )
אין לי אןרז וכבר שמתי בפסטה שלקחתי מהמקרר שאימוש הכינה לי אתמול (אין על אימוש!! )
אנונימית
לשים באורז ולקחת לטיקון
תשימי אותו באורז
באותו הנושא: