3 תשובות
תקשיבי זה בסדר מידי פעם לאכול שטויות בשישי כל עוד כל שאר השבוע את קצת יותר שומרת ומשלבת עם זה ספורט
שואל השאלה:
אבל איך היא מצליחה להתאפק?
גם כל הארוחה אחותי השנייה וואי איזה טעים זה
והיא לא אמרה לה את זה בכוונה
אנונימית
כי יש לה כוח רצון ממש חזק ואני בטוחה שהיא מתה לאכול את זה ומחזיקה את עצמה