6 תשובות
כלום ואני ער כי אני משועמם.
הרגע הזה שאני מבינה שהייתי אתמול רק פה...
שואל השאלה:
i feel you^
אנונימית
כלום, בעיות שינה
לא משהו מיוחד
והסיבה עדיין לא ידועה
הזמנתי כמה חברים ואיכשהו באו פי 3 ממה שהזמנתי והם פשוט לכלכו והקיאו פה וסתמו לי את השירותים ועשו הצפה בכל הדירה ובקושי שילמו על השתיה .. היה נחמד אבל היה יכול להיות הרבה יותר נחמד אם לא היו הופכים את הבית לביוב והיו לפחות מודיעים לי מראש שבאים פי 3 אנשים.
אני ער כי כל מי שנשאר נרדם פה ואני לא מצליח להרדם שיכור וזה אחלה הזדמנות לנקות