5 תשובות
התחלתי ולי לפחות היה ממש משעמם. יצאתי באמצע הפרק הראשון
אני מתכוון לראות את זה בגלל ג'רארד ווי לול
שואל השאלה:
חחח זאת בדיוק הסיבה שאני מתכנן לראות את זה^ בגלל שהוא כתב את הקומיקס
אנונימי
אחיי יי
יש לי קטע כזה לענות על שאלות חודש אחרי ששואלים אותן אבל כן. התחלתי בגלל ג'רארד ווי ונשארתי בגלל שהסדרה ממש ממש ממש טובה.