התחברות הרשמה

מה אומרים על זה שנרי הודחה??

אני ממש שמחה!!
16 בפברואר 2019, 23:29
ריאליטיהאח הגדול    
9 תשובות
כיף
O
Out of my limit
כולנו שמחים
K
Kimchi
הקלה
Oka
יאיי
I
I am the bad guy
באסה
N
No longer human
שמחה
א
איןרעיוןלשם
סוף סוף
ש
שירה שטיינבוך
שונא אותה אבל התבאסתי כי היא עשתה לי אקשן
אנונימי
באסה האמת
A
Apple.
באותו הנושא:
שמתם לב שכל מי שהיה חבר של מירב הודח? סימה הודחה, דניאל הודחה, תומר הודח,אינה הודחה
אוריאן רקיה הודחה? באיזה קבוצה היא?
אתם בהלם כמוני שאינה הודחה מהאח הגדול?
אתם שמחים ששמס הודחה?
מי הודחה אתמול בהישרדות?
מי הודחה בסוף באקס פקטור הבלונדינית עם המנומר או עטרה?
שמס הודחה !נמאס ממנה כבר.
שמחים ששמס הודחה?
חחח מי האחים איתי שצעקו יש שמיכל הודחה? (:
יובנטוס הודחה מליגת האלופות?
מי הודח/הודחה היום בהישרדות?