6 תשובות
לא לא יגרום לך לשכוח...
חחח מבינה אותך
אבל אם למדת והבנת את החומר אז לא תשכחי.
יואו גם אני ככה חח אבל את לא תשכחי
זה הגיוני שאת חושבת ככה.
אבל אני לא חושבת שתשכחי כזה מהר
אם למדת אין סיבה שתשכחי.
מותר לך לעסוק עכשיו במה שאת אוהבת.
בהצלחה במבחן^
לא
D.N
באותו הנושא: