6 תשובות
יופי גם לי יש
שכואבת לךהבטן/ את לא מרגישה טוב
שואל השאלה:
אבל איך לנסח את זה בהודעה
אבל איך לנסח את זה בהודעה
אנונימית
היי (שם)
אני לא מגיעה היום לבית הספר כי אני לא מרגישה טוב.. אני אשלים את החומר.(אם באלך תוסיפי את זה)
אני לא מגיעה היום לבית הספר כי אני לא מרגישה טוב.. אני אשלים את החומר.(אם באלך תוסיפי את זה)
בוקר טוב המורה, אני לא מרגישה טוב ולכן לא אגיע היום לבית הספר.
בוקר טוב המורה
אני לא אגיע היום לבית הספר כי אני לא מרגישה טוב
ואשלים את החומר החסר בבית.
אני לא אגיע היום לבית הספר כי אני לא מרגישה טוב
ואשלים את החומר החסר בבית.
באותו הנושא: