6 תשובות
שואל השאלה:
^אנחנו בריב חמודה
אנונימית
אוי אז בואי נבכה כי הטלפון התקשר בטעות לאותה הילדה )))): תתבגרי. ברצינות. זה שאתן בריב לא אומר שאת צריכה לבכות
שואל השאלה:
^אם אין לך משהו מועיל לענות אל תעני. את ממש לא עוזרת לי
ככה הרגשתי באותו רגע את רוצה להחליט אם אני אבכה או לא? מי את שתגידי לי אם אני צריכה לבכות או לא
אנונימית
את בוכה כי התקשרת בטעות לחברה שלך? מה הפאקינג בעיה
אל תבכי הכל בסדר סכ צילצלת בטעות אם היא תשאל פשוט תגידי בטעות הכל טוב(:
תקשיבי הכל טוב סך הכל התקשרת
אם היא תשאל אותך תגידי "אה בטעות כנראה" בקלילות וזהו תמשיכו בחיים שלכן
גם לי זה קרה כמה פעמים ולא טרחו לשאול אותי בכלל למה התקשרתי וזהו כל אחד המשיך בחייו