11 תשובות
לא, איכ
מה? לא פו
אני מעדיפה לשלם כסף בשביל להעיף אותו אם כבר
אני מעדיפה לשלם כסף בשביל להעיף אותו אם כבר
כן, אני מתגעגעת אליו :(
אנונימית
תלוי בכמה כסף מדובר ורק אם יש הסכם שזה לנצח
לא.
יש לי בן זוג מושלם❤
יש לי בן זוג מושלם❤
לא, זבל בנאדם
הוא צריך לשלם לי כמה מליונים
וגם אז לא אסכים
וגם אז לא אסכים
אנונימית
לא. זה למה קוראים להן אקסיות אם אני רוצה אני מחזיר אותן אבל לא
באותו הנושא: