התחברות
הרשמה
יש מכתב שרשמתי היום שפרקתי בו כל מה שישב עלי בתקופה של בדיכאון ואני רוצה לשתף את אחי אבל אני לא רוצה שהוא ....
ישאל הרבה שאלות מה לעשות
18 בפברואר 2019, 17:31
2 תשובות
לכתוב במכתב שלא ישאל שאלות
E
Esme
אני לא מכירה את אח שלך אז אני לא יכולה להבטיח שהוא "יכבד" את זה אבל הדבר היחיד שאת יכולה לעשות זה לבקש ממנו לא לשאול ולהסביר לו שהיה לך חשוב לשתף אותו במכתב אבל את לא רוצה שישאלו אותך שאלות
D
DAT GURL