6 תשובות
אני אהבתי: )
זה שיר מעלף והלקה ששרה שם מאוד טובה!
שיר אחד היפים!
שיר טוב לאללה:)
והוא לא רק לבנות ;)
והוא לא רק לבנות ;)
יפה.
אנונימי
לא ממש אהבתי
באותו הנושא: