16 תשובות
הולכים לבנק ומוציאים, לא עולה
הולכים לבנק
הולכים לדואר
זה עולה חד פעמי הכרטיס 40 שקל
ואז את צרכה להטעין אותו
זה עולה חד פעמי הכרטיס 40 שקל
ואז את צרכה להטעין אותו
חברת אשראי, עולה בין 5-40 ש"ח לחודש.
שואל השאלה:
יש עמלה בדואר? אם כן כמה אם אני צריכה למלא ב286?
יש עמלה בדואר? אם כן כמה אם אני צריכה למלא ב286?
אנונימית
לא נראה לי שלדואר יש ויזה, יש להם רק כרטיס דיירקט (נטען).
ממליץ לך לעשות בישראכארד.
על כרטיס דיירקט אין עמלה בהטענה ראשונה.
החל מהטענה ראשונה יש עמלה של 0.8 % על כל הטענה (מינימום 7 ש"ח).
תשלום חד פעמי של 45 ש"ח על הכרטיס.
זה תקף לכרטיס מטח (יורו או דולר).
בכרטיס שקלי זה קצת שונה.
ממליץ לך לעשות בישראכארד.
על כרטיס דיירקט אין עמלה בהטענה ראשונה.
החל מהטענה ראשונה יש עמלה של 0.8 % על כל הטענה (מינימום 7 ש"ח).
תשלום חד פעמי של 45 ש"ח על הכרטיס.
זה תקף לכרטיס מטח (יורו או דולר).
בכרטיס שקלי זה קצת שונה.
שואל השאלה:
אני צריכה את זה לחד פעמי.. מה מומלץ?
אני צריכה את זה לחד פעמי.. מה מומלץ?
אנונימית
את רוצה לקנות עם הכרטיס מאתרים מחול? (באינטרנט)
שואל השאלה:
לא. משהו בארץ
לא. משהו בארץ
אנונימית
תקני כרטיס נטען שקלי של דואר ישראל.
אפשר להטעין עד 1000 ש"ח.
אין עמלות.
עולה 45 שקל (חד פעמי).
בהצלחה!
אפשר להטעין עד 1000 ש"ח.
אין עמלות.
עולה 45 שקל (חד פעמי).
בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לכרטיס הזה מספר ותוקף ו3 מספרים בגב הכרטיס?
יש לכרטיס הזה מספר ותוקף ו3 מספרים בגב הכרטיס?
אנונימית
כן, תוקף 3 שנים, אחרי זה אי אפשר לחדש (זה כרטיס דיירקט).
שואל השאלה:
לא הבנת.
שצריך נגיד למלא פרטים אז מבקשים מספר כרטיס. את התוקף שלו ו3 מספרים בגב הכרטיס. אז יש את זה?
לא הבנת.
שצריך נגיד למלא פרטים אז מבקשים מספר כרטיס. את התוקף שלו ו3 מספרים בגב הכרטיס. אז יש את זה?
אנונימית
כן, יש.
שואל השאלה:
הבנתי שאפשר להוציא את הכרטיס מגיל 18 ומעלה. ואני בת 17 וחצי.. מה עושים?
הבנתי שאפשר להוציא את הכרטיס מגיל 18 ומעלה. ואני בת 17 וחצי.. מה עושים?
אנונימית
באותו הנושא: