7 תשובות
הגיוני..
שואל השאלה:
אני כיתה יב
אנונימית
אולי ההתנהגות שלך מרחיקה אותם
הביטחון שלך לא אמור לרדת, את חזקה :).
וכן הגיוני, לא רק לגבייך, כלפי הרבה.
את כיתה יב..
הרבה כבר בחבורות, נשארה לך אבל עוד חצי שנה וזהו.
לא, אני בטוחה שיש מישהו אחד שכן מעוניין לדבר איתך.
יש המון אנשים בבית ספר, חלקם מרגישים כמוך
לא כל האנשים בבית הספר מכירים אותך, וגם מי שמכיר, לא בטוח שהוא באמת מהיר אותך כפי שאת. אולי אם אנשים יכירו אותך יותר טוב, דעתם עלייך תשתנה. נכון, לא קל להגיע למצב כזה, אבל אפשרי. ואין סיבה שדעתם של אנשים שלא באמת מכירים אותך אלא רק את הרושם שלך תוריד לך את הביטחון