7 תשובות
זה גורם לחוש מגוחך כלפי עצמך...
צריך לשחרר אין מה לעשות:(
בסוף שוכחים..
בסוף שוכחים..
אנונימי
נכון
כן
אבל תמיד צריך לזכור שהיא לא הבת היחידה בעולם.
אבל תמיד צריך לזכור שהיא לא הבת היחידה בעולם.
זה כואב אבל ההבנה שזה לא הגורל שלך ועוד לא מצאת את הגורל שלך בחיים ואת הבנאדם שהוא הגורל שלך בחיים ואתה או את שלו או שלה זה אני חושבת קשה יותר
כואב מאוד אבל אין מה לעשות עדיף לשחרר;)
באותו הנושא: