6 תשובות
get busy living, or get busy dying.
"מקסימום"
אבל לא מקסימום של לעשות את המקסימום, מקסימום של מקסימום אני אכשל נגיד..
אנונימית
לפעמים יש דברים שלא תלויים בי. העיקר שנתתי את המאה אחוז שלי. מעבר לזה זה כבר לא בשליטתי
כל מה שמעציב אותי הוא מה שמעצים אותי. לא צריכה עזרה כי מעצמי אני אציל אותי. וגם אם תעצרו אותי ותקחו את מה שאין לי, לא מזיז לי. כי הכל מתחיל ממני.
מי שלא מת לא יודע מזה לחיות
איך אתה יכול לאהוב אנשים אחרים אם אתה לא יכול לאהוב את עצמך?
~רו פול