12 תשובות
אני יותר נמשכת לבהירים
שחומים
בהירים
שחומים.
אני יותר נמשכת לבהירים
אני מבינה ששאלת את השאלה רק כדי שיאשרו לך שאתה אידיאל היופי העולמי.
וואל, כל אחד והטעם שלו.
אני מעדיפה בהירים.
וואל, כל אחד והטעם שלו.
אני מעדיפה בהירים.
שחומים קצת יותר לדעתי
אבל אני נמשכת לשניהם חח
אבל אני נמשכת לשניהם חח
שואל השאלה:
חחח מה זה קשור יא דפוקה אני הומו ומי שענה כמו הטעם שלי אז נתתי פרח מה הבעיה הביטחון שלי גבוה מאוד חמודה אני לא צריך שמישהו יאשר לי שאני חתיך אני חתיך.
חחח מה זה קשור יא דפוקה אני הומו ומי שענה כמו הטעם שלי אז נתתי פרח מה הבעיה הביטחון שלי גבוה מאוד חמודה אני לא צריך שמישהו יאשר לי שאני חתיך אני חתיך.
אנונימי
לפי איך שהגבת רואים שזה פגע בך חח
למה אתה מקלל
באמת רואים שזה פגע בך
באמת רואים שזה פגע בך
אנונימי
שואל השאלה:
חחח מה הקשר פגע זה פשוט מעצבן שבגלל שחצי מהאתר הזה חסר ביטחון עצמי אז כולם כאלה
מי שענה כמו הטעם שלי נתתי פרח היגיון בריא
חחח מה הקשר פגע זה פשוט מעצבן שבגלל שחצי מהאתר הזה חסר ביטחון עצמי אז כולם כאלה
מי שענה כמו הטעם שלי נתתי פרח היגיון בריא
אנונימי
שואל השאלה:
הינה נתתי למי שענה בהירים פרח גם אני אני אוהב גם וגם אבל שחומים יותר ובגלל זה מההתחלה נתתי פרחים לאלה שענו שחומים אבל התכוונתי לתת לכולם
הינה נתתי למי שענה בהירים פרח גם אני אני אוהב גם וגם אבל שחומים יותר ובגלל זה מההתחלה נתתי פרחים לאלה שענו שחומים אבל התכוונתי לתת לכולם
אנונימי
באותו הנושא: