5 תשובות
מכירה מלא שעושים את זה. אבל אל תעשי את זה.
חופשי
בלי רישיון זה נחשב?
אנונימי
לא, לא רציתי להסתכן
בן דוד שלי נסע לבד. אני לא
באותו הנושא: