7 תשובות
תעברי. את משלמת והעבודה שלה לא מספיק טובה אז ברור שלעבור, אין לך מה להרגיש לא נעים, יש לה המון לקוחות אחרים.
ניסית ללכת לרופא עור?
הקוסמטיקאית לא תפתור את האקנה... רק תקל על זה... רק עם כדורים אפשר להפטר מזה
ברור שתעברי! אם את לא רואה תוצאות למה את משלמת כסף??
עזבי את הלא נעים בצד בסופו של דבר את משלמת בשביל לראות תוצאות
אם הקוסמטיקאית הנוכחית לא מספיק טובה אז תמיד טוב לנסות מישהי חדשה
K_
שואל השאלה:
ההתלבטות היא אם לעבור כי פשוט מאוד לא נעים לי ממנה
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית