36 תשובות
לדעתי תבקש סליחה.
אחי.. זה טבעי וזה קורה
לא היית צריך לעצור ולהעיף אותה ככה מהאוטו
לך תדע אם היא נעלבה או אפילו גרמת לה לבכות
לדעתי עדיף שתבקש סליחה
אבל באמת סליחה מהלב
ליטרלי תעשו על זה שיחה מלב אל לב
לא היית צריך לעצור ולהעיף אותה ככה מהאוטו
לך תדע אם היא נעלבה או אפילו גרמת לה לבכות
לדעתי עדיף שתבקש סליחה
אבל באמת סליחה מהלב
ליטרלי תעשו על זה שיחה מלב אל לב
צודק לגמרי
אני לא חושבת שזה משהו כזה נורא . זה טבעי לגמרי. תנסה לחשוב על עוד צד, יכול להיות שיש לה בעיה ? יכול להיות שזה לא בשליטתה? גם אם אין לה זה עוד יותר לא מנומס להוריד מישהו על זכות טבעית שקרתה לו מלעשות את הפוק הזה . אני הייתי מאוד נעלבת אם לי זה היה קורה והייתי מרגישה רע, אל תחשוב רק על עצמך.
שואל השאלה:
תחשבו שיש לכם אוטו והעלתם טרמפ ומפליצים לכם באוטו. זה מעצבן.
תחשבו שיש לכם אוטו והעלתם טרמפ ומפליצים לכם באוטו. זה מעצבן.
אנונימי
צדק.
צודק.
ואתה לא עושה?
זה דבר טבעי, וברור שהיא תרגיש בטוחה לעשות את זה מול מישהי שהיא לא מכירה אבל זה היה ממש לא יפה מה שעשית
מאוד מקווה שזה ספאם
זה דבר טבעי, וברור שהיא תרגיש בטוחה לעשות את זה מול מישהי שהיא לא מכירה אבל זה היה ממש לא יפה מה שעשית
מאוד מקווה שזה ספאם
ממש מגעיל מצדך
אני בטוחה שזה לא היה מכוונה רעה
ותהיה במקום שלה רגע
עזוב שהסיטואציה עצמה מביכה רצח גם הורדת אותה מהאוטו?! זה משפיל ומגעיל..
תתבגר נאדים לא יהרגו אותך, זה טבעי וזה קורה ולהשפיל מישהי על זה ככה זה נוראי.
אני בטוחה שזה לא היה מכוונה רעה
ותהיה במקום שלה רגע
עזוב שהסיטואציה עצמה מביכה רצח גם הורדת אותה מהאוטו?! זה משפיל ומגעיל..
תתבגר נאדים לא יהרגו אותך, זה טבעי וזה קורה ולהשפיל מישהי על זה ככה זה נוראי.
אחי קצת חלון ואין ריח..
אנונימי
הגזמת
מישו פה ראה משיח
היית מפליץ בחזרה אבל חזק יותר כדי להפגין כוח ושליטה.
אתה טועה ובגדול
אתה חושב שאם מישהי הייתה מעלה אותך לטרמפ והיית תוקע נאד היא הייתה אומרת לך לרדת?
וגם פשוט הורדת אותה בשום מקום?
איך ציפית שהיא תחזור עכשיו?
עזוב את העובדה שבטח היא הרגשה מאוד מובכת ממה שקרה
גם השפלת אותה מספיק בשביל להוריד אותה?
בושה
אתה חושב שאם מישהי הייתה מעלה אותך לטרמפ והיית תוקע נאד היא הייתה אומרת לך לרדת?
וגם פשוט הורדת אותה בשום מקום?
איך ציפית שהיא תחזור עכשיו?
עזוב את העובדה שבטח היא הרגשה מאוד מובכת ממה שקרה
גם השפלת אותה מספיק בשביל להוריד אותה?
בושה
שואל השאלה:
לפחות רוב התגובות הסכימו איתי. מי שלא מסכים נראה אותכם לוקחים טרמפ ובמקום תודה מקבלים פיצוץ של נאד מאיזה בחורה שעשיתם לה טובה.
לפחות רוב התגובות הסכימו איתי. מי שלא מסכים נראה אותכם לוקחים טרמפ ובמקום תודה מקבלים פיצוץ של נאד מאיזה בחורה שעשיתם לה טובה.
אנונימי
אני הייתי מתאפקת חח
אתה לא מנומס
זה לא בסדר
זה לא בסדר
לא בטוח שהסיפור אמיתי
ואם כן אתה לא בא לך כזה יש לך שליטה על זה ? מבקשים מאחרים מה שאנחנו לא עושים
ואם כן אתה לא בא לך כזה יש לך שליטה על זה ? מבקשים מאחרים מה שאנחנו לא עושים
מה אתה נותן פרחים רק למי שאומר צודק אתה לא צודק כולה נוד וואי סוף העולם היה עדיף להגיד סליחה
כדאי שתבקש סליחה,מסכים שזה לא נעים ולא מנומס אבל זה לא שהיא עשתה את זה בכוונה,פשוט תפתח חלון או מזגן ותחליק על זה
אנונימי
שואל השאלה:
תסבירו לי למה לבקש סליחה אם היא זאת שתקעה נאד והסריחה את האוטו?
תסבירו לי למה לבקש סליחה אם היא זאת שתקעה נאד והסריחה את האוטו?
אנונימי
שואל השאלה:
leanne זה כמו שעושים צרכים בתוך האוטו!
leanne זה כמו שעושים צרכים בתוך האוטו!
אנונימי
שואל השאלה:
ואני רוצה לראות מה כל מי שהסכים איתה ובמיוחד הבנות יגידו אם אני יעצור טרמפ עם מישהי ויתקע לה נאד באוטו.
ואני רוצה לראות מה כל מי שהסכים איתה ובמיוחד הבנות יגידו אם אני יעצור טרמפ עם מישהי ויתקע לה נאד באוטו.
אנונימי
אני לא יודע מה יקרה אם אתה תעשה ככה למישהי אבל אני יכול להגיד שאם זה היה קורה לי לא הייתי זורק אותו מהאוטו,גם ככה היא כנראה מובכת,לא צריך להביך אותה עוד יותר
אנונימי
שואל השאלה:
עוד פעם. מה הייתם אומרים אם הייתי עולה עם מישהי לטרמפ ותוקע לה נאד בפרצוף באוטו?
עוד פעם. מה הייתם אומרים אם הייתי עולה עם מישהי לטרמפ ותוקע לה נאד בפרצוף באוטו?
אנונימי
הייתי אולי אומרת כזה "לא הגזמת עם השעועית? " צוחקת ומחליקה
וקרה לי הרבה פעמים שהייתי נגיד בחדר שלי עם חברה וברח לה מאד וגם לי קרה
אנחנו בני אדם
אלה גזים טבעיים וזה קורה
זה לא משהו שצריך כל כך להשפיל אותה
וקרה לי הרבה פעמים שהייתי נגיד בחדר שלי עם חברה וברח לה מאד וגם לי קרה
אנחנו בני אדם
אלה גזים טבעיים וזה קורה
זה לא משהו שצריך כל כך להשפיל אותה
שואל השאלה:
נו סבבה אתן חברות. אני לא מכיר אותה בכלל.
נו סבבה אתן חברות. אני לא מכיר אותה בכלל.
אנונימי
הנקודה היא העובדה שיכולת לעשות מזה צחוק של דקה ולהחליק
לא צריך להיתפס על כל דבר
לא צריך להיתפס על כל דבר
כן רואים שלקחתה את זה ברצינות ואתה בוכה שאתה צודק אבל אתה לא ואני גם בן אז זה לא קשור פשוט לא הייתה צריך לעשות את זה
אתה צודק
אתה צודק.
שואל השאלה:
לכל הגברים אתם בכלל לא יודעים מה זה מאד של בת, במקום סגור ובתוך האוטו. אני ממש רוצה תגובה שלכם מה היה קורה אם גבר היה עוצר טרמפ ותוקע נאד לבחורה בתוך האוטו.
לכל הגברים אתם בכלל לא יודעים מה זה מאד של בת, במקום סגור ובתוך האוטו. אני ממש רוצה תגובה שלכם מה היה קורה אם גבר היה עוצר טרמפ ותוקע נאד לבחורה בתוך האוטו.
אנונימי
לצערי יש לי אחות פלצנית ואני יודע מה זה נאד של בת,קרה מלא פעמים שהיא תקעה שאוטו אבל פותחים כמה חלונות ותוך דקה זה עובר,לדעתי לא היית צריך לעשות את זה ואם אני הייתי כמוך כנראה עכשיו המשפחה הייתה פחות אחות(אבל מסכים עם זה שזה מגעיל,לא נעים ולא מנומס)
אנונימי
שואל השאלה:
בת כמה אחותך שהיא כזאת פלצנית?
בת כמה אחותך שהיא כזאת פלצנית?
אנונימי
16 וזה מעצבן כי היא חושבת שזה מצחיק אבל זה לא
אנונימי
שואל השאלה:
אה נו היא כולה בת 16, היא עדיין נערה.
אה נו היא כולה בת 16, היא עדיין נערה.
אנונימי