5 תשובות
כי אנשים מעצבנים.
אולי הם מתעניינים בספר שאת קוראת
כי אנשים הם מציקים, והם נוטים להגיע ולהפריע דווקא בזמן הלא נכון.
כי הם לא תמיד מבינים שלקרוא ספר דורש ריכוז ושקט כדי להיכנס לתוך הסיפור. מבחינתם זה כמו להיות בטלפון להעביר את השיעמום.
תסבירי יפה שאת רוצה לקרוא והם מפריעים
כי העולם אכזר