17 תשובות
כן
כן אבל תלוי
כן ,בגבול הטעם הטוב חח
יואו זה כזה חמוד חח
אנונימית
תלוי
ייאא ככןן
לא . רק שאני רגישה או שקורה לי משהו . בשאר הזמן אני אוהבת אותם קרים כמוני
כן
כן מאוד
בנים שלא בונים לעצמם עטיפה של בן אדם שלא בוכה אף אחד ולא משתף רגשות
בנים רגישים זה שלמות
בנים שלא בונים לעצמם עטיפה של בן אדם שלא בוכה אף אחד ולא משתף רגשות
בנים רגישים זה שלמות
כןן
כן לדעתי זה ממש חמוד אבל תלוי עד כמה (לא קובי מרימי)
כן
כן זה חמוד בטירוף
כן אבל לא בהגזמה.. שלא יבכו מסרטים, זה קצת מביך
באותו הנושא: