17 תשובות
כן
כן אבל תלוי
כן ,בגבול הטעם הטוב חח
יואו זה כזה חמוד חח
אנונימית
תלוי
לא . רק שאני רגישה או שקורה לי משהו . בשאר הזמן אני אוהבת אותם קרים כמוני
כן
כן מאוד
בנים שלא בונים לעצמם עטיפה של בן אדם שלא בוכה אף אחד ולא משתף רגשות
בנים רגישים זה שלמות
כןן
~L~
כן לדעתי זה ממש חמוד אבל תלוי עד כמה (לא קובי מרימי)
כן
כן זה חמוד בטירוף
כן אבל לא בהגזמה.. שלא יבכו מסרטים, זה קצת מביך