6 תשובות
לא, משיכה זה חשוב
ממש ממש לא. חלק מרומנטיקה בסופו של יום, זה גם משיכה פיזית. אני גם סיימתי בגלל זה קשר עם בחור. מה לעשות? את פשוט לא נמשכת אליו. וזה בסדר
לא, זה חשוב.
לא רק תדעי לעשות את זה במקום ובצורה נכונה:)
לא, את לא צריכה להכריח את עצמך לצאת על מישהו.