התחברות
הרשמה
למה אסור לרשום משתמשים בתשובות בסטיפס?
גם בשאלות^^ אסור? ולמה?
ואם זה כי זה נוגד את חוקי האתר אז למה זה נוגד אותם? מה זה כבר יעשה?
(מלא שאלות חחח פשוט תענו בכלליות)
21 בפברואר 2019, 21:01
משתמשים
סטיפס
מידע על סטיפס
משתמשים בסטיפס
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
למה אסור לרשום יהוה? מה זה בכלל יהוה?
יש כאן משתמשים שאתם מחבבים?ולא צריך להגיד שם כי אסור
אתם נותנים פלוס לתשובות שאהבתם, או לתשובות של משתמשים אהובים?
נכון מותר לרשום יה*ה אבל אסור להגיד את זה??
יש פה כל מני משתמשים שמשתמשים בתשובות שלהם בסמיילים האלה: ^, *~*, :d, o:, כ:
הבנתי שאסור לדבר על משתמשים בסטיפס מותר לי לדבר על עצמי?
איך זה שאסור לרשום יותר מ2 אותיות כפולות אבל אפשר לרשום חחח?
אסור לדון על משתמשים?
למה אסור לשאול שאלות על משתמשים?
למה אסור לדון על משתמשים?
מי זה משתמשים שאסור לדון עליו?