5 תשובות
לכל דבר יש יתרונות וחסרונות.
זה ממש לא נכון.
בכל כיתה יש את אלה המקובלים המצליחים ויש את המקובלים שיוצאים בלי כלום.
אבל המקובלים הם לא בדרך כלל ערסים בלי בגרות.
אצלי בכיתה (רגילה עיונית) יש ערסים מקובלים ולכולם תהיה בגרות מלאה ויש את השקטים שכמעט חצי מהם לא יוציאו בגרות (כולל אותי)..
זה לא בדרך כלל. זה משתנה בכל שכבה ובכל בית ספר.
אשתי ^^
ויש הבדל בין לימודים לחברה
יש לי חברים
אנחנו חבורה של חנונים
ומה לעשות שהערסים מבריזים או מפריעים בשיעור או יושבים עם אוזניות ולא טורחים ללמוד
הסיבה היחידה שהם מקובלים זה כי רוב בית הספר ערסים, בבית ספר הקודם שלי אני החנון הייתי מקובל
ולגבי כסף-אני לא ארוויח יותר כסף כי עד כמה שאני יודע-לנהגי מוניות יש משכורת יותר טובה משחקנים
אנונימי
כל אחד משקיע במה שהוא חושב אני משקיע בלימודים אבל יש כאלה שמשקיעים בדברים אחרים