10 תשובות
14 וכן אני שמה
כן , את לא חייבת לשים בושם
16, כן.
אנונימית
15 כן
14, לרוב שם דיאודורנט, לפעמים בושם (פשוט בושם זה נורא יקר).
17 ואני שמה מידי פעם
14
ואני שמה לפעמים
16 ,שמה בדרך כלל.
כן זה לגיטימי
17 ואני שמה
את לא חייבת לשים
15 , ברור