10 תשובות
14 וכן אני שמה
כן , את לא חייבת לשים בושם
כן , את לא חייבת לשים בושם
16, כן.
אנונימית
15 כן
14, לרוב שם דיאודורנט, לפעמים בושם (פשוט בושם זה נורא יקר).
17 ואני שמה מידי פעם
14
ואני שמה לפעמים
ואני שמה לפעמים
15 ואני שם
16 ,שמה בדרך כלל.
כן זה לגיטימי
כן זה לגיטימי
17 ואני שמה
את לא חייבת לשים
את לא חייבת לשים
15 , ברור
באותו הנושא: