12 תשובות
יותר
נראה לי שיותר
יותר
מה נשמע עם המינוסים
אנונימית
מה אני צריכה שתיחילו איתי אם הייתי רוצה הייתי פותחת טינדר אנשים
אנונימית
אבל אני בכוונה לא שמה תמונה,שם אמיתי...
ממ כנראה שלא, כי יש פה תמונה שלי.
מי שיכתוב יותר יעשו לו מלא מינוסים וזה ממש דבילי
אבל... לדעתי יותר
יותר
יותר. זה אתר של חרמנים.
יותר^-^