7 תשובות
אז תמכרי אותו בסביבות 1000-1100. תנסי בהתחלה למכור אותו אם לא תמצאי מי שירצה לקנות תשאירי אותו ותחכי שיצאו טלפונים חדשים
לחכות שנה, רק קנית אותו, לא חבל?
ובכל מקרה, תשמחי ממנו ומזה שיש לך טלפון.
שואל השאלה:
תכלס
צריך להגיד תודה על מה שיש
אנונימית
יש אנשים מסכנים שאין להם קורת גג.
טלפון הכי ישן שיש יגידו תודה.
תשמחי ממה שיש ותסתפקי עוד שנה שנתיים ::)
שואל השאלה:
קניתי אותו ב1400 שקל
אנונימית
תמכרי את הטלפון החדש שלך. את יכולה למכור אותו בכמעט אותה הכמות שקנית כי לא השתמשת בו
לחכות שנה
באותו הנושא: