8 תשובות
בת כמה את?
כן זה עדיף מכלום או תשאלי תמורה או משו
א. שמונה זה לא נחשב לילה זה נחשב ערב
ב. כן מה הבעיה
מה יש ללמוד למבחן באנגלית?
שואל השאלה:
אני כיתה ה
שואל השאלה:
פירושים של מילים לכתוב אותם באנגלית
יהיה בסדר זה רק מבחן
גם אין כל-כך מה ללמוד למבחן באנגלית זה לא מתמטיקה שצריך לזכור דברים
כן תלמדי פירושים ואיך לכתוב את המילים.
זו הכתבה לזה כן יש מה ללמוד