8 תשובות
בת כמה את?
כן זה עדיף מכלום או תשאלי תמורה או משו
א. שמונה זה לא נחשב לילה זה נחשב ערב
ב. כן מה הבעיה
ב. כן מה הבעיה
מה יש ללמוד למבחן באנגלית?
שואל השאלה:
אני כיתה ה
אני כיתה ה
שואל השאלה:
פירושים של מילים לכתוב אותם באנגלית
פירושים של מילים לכתוב אותם באנגלית
יהיה בסדר זה רק מבחן
גם אין כל-כך מה ללמוד למבחן באנגלית זה לא מתמטיקה שצריך לזכור דברים
גם אין כל-כך מה ללמוד למבחן באנגלית זה לא מתמטיקה שצריך לזכור דברים
כן תלמדי פירושים ואיך לכתוב את המילים.
זו הכתבה לזה כן יש מה ללמוד
זו הכתבה לזה כן יש מה ללמוד
באותו הנושא: