13 תשובות
כי חושבים שהיא שרה יפה
היא מנהיגה ודמות להערצה.
לא ידוע..
לאנשים נהרס הטעם במוזיקה לגמרי!~
לאנשים נהרס הטעם במוזיקה לגמרי!~
כי היא מושלמת גם הקול גם האופי גם הגוף הכל פשוט
שואל השאלה:
באמת נהרס.
באמת נהרס.
אני גם לא מבינה.
כי היא מלכה
לא יודעת.. גם אני תוהה
יש לה קול שהרבה אנשים מתחברים אליו, והשירים שלה שונים הם מתארים תקופות בחיים שלה והאלבום האחרון מלא בהערכה ואהבה עצמית וכאילו יש באמת משמעות מאוד עמוקה לשירים שלה.. בכללי היא בן אדם חזק מאוד וטוב מאוד
היא אוברייטד אני רק שונא אותה היא מוערכת כי חושבים שיש לה קול יפה והיא רק מזרחית בשביל מוזיקה מזרחית יגידו שהיא זמרת טובה גם
את מצפה שכולם ישמעו אך ורק הביטלס, הבנתי...
שואל השאלה:
אני אפילו לא אתייחס לתגובה הזו...
הביטלס והקינקס. לא לשכוח.
אני אפילו לא אתייחס לתגובה הזו...
הביטלס והקינקס. לא לשכוח.
היא שרה מדהים אבל זה כבר טעם אישי. היא בן אדם מדהים ומגיע לה להיות מוערכת
באותו הנושא: