4 תשובות
סוף התיכון
ללכת בדרכך.
גרם לי לבכות ולהיכנס איזה יומיים לדיכאון, שרט לי את הלב.
הסרט "האח של ליה" הוא מרגש ביוטיוב באורך 20 דקות

הנה קישור לטריילר https://m.youtube.com/watch?v=lv_pk6za3-m
אשמת הכוכבים.אחד הטובים שתראי בחייך