7 תשובות
אני בכמעט מלאכים בכיתי בכל פרק xd
טיטאניק
למה ג'ק היה חייב למות????
אנונימית
אני בוכה כמעט בכל סרט אני לא דוגמא
הבלתי אפשרי
המוות
שרלוט
כשיואי מתה
ענק הברזל, עד היום אין לי מושג למה בכיתי מסרט מצוייר...כניראה אני ממש רגישה
נשיקה בחצות