5 תשובות
כן מאוד הייתי שואל מה קרה ומנסה לעודד ולעזור לה
אני ינסה לעזור לה כיאלו דה
אבל עם זה אבוד ואין לי מה לעשות אז אין מה לעשות
בטח שאני ארגיש רע ואעזור לה.
אני בן אדם שמאוד מאוד פתוח ריגשי עם ידידות שלי ואני מנסה לעזור גם שהיא בוכה וברור שאני ירגיש רע אני עוזר בכל דבר
רק לפני כמה דקות סיימתי שיחה של שעתיים עם ידידה בוכה חח
אנונימי