23 תשובות
אני סכיזופרן, כאילו אני מדמיין דברים ושומע קולות... אני לא יודע אם זה המקרה שלך אבל את מוזמנת לשלוח הודעה תהתייעצות
שואל השאלה:
אני לוקחת כדורים כי יש לי הפרעות נפשיות אני תמיד עייפה בגלל הכדורים אני לא חושבת שזה מסכן חיים פשוט אני לא מבינה למה אני רואה דברים שאף אחד לא רואה
אני לוקחת כדורים כי יש לי הפרעות נפשיות אני תמיד עייפה בגלל הכדורים אני לא חושבת שזה מסכן חיים פשוט אני לא מבינה למה אני רואה דברים שאף אחד לא רואה
שואל השאלה:
כן אני שומעת מלא קולות שאף אחד לא שומע זה יותר קורה לי שאני בסביבת אנשים או שיש ממש שקט
כן אני שומעת מלא קולות שאף אחד לא שומע זה יותר קורה לי שאני בסביבת אנשים או שיש ממש שקט
האל בירך אותך ונתן לך כוחות
תשלחי לי הודעה
שואל השאלה:
הייתי לוקחת הלידול עכשיו אני לוקחת משהו מוזר לא יודעת לקרוא את השם שלו
הייתי לוקחת הלידול עכשיו אני לוקחת משהו מוזר לא יודעת לקרוא את השם שלו
שואל השאלה:
אני לא הולכת לפסיכיאטר כבר הרבה זמן אני לא ממש מעוניינת ללכת אליו שוב אני לא מרגישה בנוח עם המילה פסיכיאטר זה פשוט גורם לי להרגיש משוגעת בכל המובנים
אני לא הולכת לפסיכיאטר כבר הרבה זמן אני לא ממש מעוניינת ללכת אליו שוב אני לא מרגישה בנוח עם המילה פסיכיאטר זה פשוט גורם לי להרגיש משוגעת בכל המובנים
שואל השאלה:
אני במעקב אבל של הכדורים זאת אומרת אני לוקחת כבר שנתיים כדורים בשלב מסוים המעקב לא כמו בהתחלה עם אני אפנה אליו בגלל משהו זה אומר שאצטרך ללכת אליו קבוע אני לא רוצה ולא שיש לו בעיה איתו פשוט לא אוהבת בכללי
אני במעקב אבל של הכדורים זאת אומרת אני לוקחת כבר שנתיים כדורים בשלב מסוים המעקב לא כמו בהתחלה עם אני אפנה אליו בגלל משהו זה אומר שאצטרך ללכת אליו קבוע אני לא רוצה ולא שיש לו בעיה איתו פשוט לא אוהבת בכללי
שואל השאלה:
אני ממש לא מתביישת בהפרעות הנפשיות שלי זה חלק מהבן אדם שאני אחרי הכל אין לי מה לעשות עם זה פשוט אני לא אוהבת את המונח פסיכאטר
אני ממש לא מתביישת בהפרעות הנפשיות שלי זה חלק מהבן אדם שאני אחרי הכל אין לי מה לעשות עם זה פשוט אני לא אוהבת את המונח פסיכאטר
שואל השאלה:
זה לא פעם בחודש כאשר יש לך הפרעות נפשיות
אני לא חושבת שזה מהתרופות כי אני לוקחת אותם הרבה זמן וזה רק עכשיו התחיל
זה לא פעם בחודש כאשר יש לך הפרעות נפשיות
אני לא חושבת שזה מהתרופות כי אני לוקחת אותם הרבה זמן וזה רק עכשיו התחיל
שואל השאלה:
זה אמור להיות אבל כאשר את מאובחנת בתור אחת עם הפרעות נפשיות ולוקחת כדורים זה יותר בן אדם שלא לוקח כדורים מסיבות כאלו או אחרות זה פעם בחודש כי הוא לא צריך כי לא תמיד הכדורים עוזרים ולא תמיד זה ממש חמור שצריך כדורים
זה אמור להיות אבל כאשר את מאובחנת בתור אחת עם הפרעות נפשיות ולוקחת כדורים זה יותר בן אדם שלא לוקח כדורים מסיבות כאלו או אחרות זה פעם בחודש כי הוא לא צריך כי לא תמיד הכדורים עוזרים ולא תמיד זה ממש חמור שצריך כדורים
שואל השאלה:
זה באמת תלוי ברוב המקרים זה כמו שאת אומרת אבל יש יוצאי מן הכלל
זה באמת תלוי ברוב המקרים זה כמו שאת אומרת אבל יש יוצאי מן הכלל
שואל השאלה:
כמובן שיש
כמובן שיש
שואל השאלה:
מזאת תומרת של מקרה ?
קצת קשה לי עדיין עם העברית אשמח שתסבירי
מזאת תומרת של מקרה ?
קצת קשה לי עדיין עם העברית אשמח שתסבירי
שואל השאלה:
לא התכוונתי שהם לא צריכים אולי זה יצא לי לא נכון אני מתנצלת התכוונתי שצריכים יותר מפעם אחת בחודש סליחה יכול להיות שזה יצא לא נכון התכוונתי שבן אדם שלא לוקח כדורים מסיבות כאלו או אחרות צריך לפחות פעם בחודש
לא התכוונתי שהם לא צריכים אולי זה יצא לי לא נכון אני מתנצלת התכוונתי שצריכים יותר מפעם אחת בחודש סליחה יכול להיות שזה יצא לא נכון התכוונתי שבן אדם שלא לוקח כדורים מסיבות כאלו או אחרות צריך לפחות פעם בחודש
שואל השאלה:
כי אני במעקב זאת אומרת שהפסיכיאטר במעקב צמוד עם הפסיכולוג שלי כי ביקשתי לא להיפגש יותר עם הפסיכיאטר והסכימו לי אחרי כי הוא ראה שיפור בתפקוד שלי ובירידה במוגזמות שלי
כי אני במעקב זאת אומרת שהפסיכיאטר במעקב צמוד עם הפסיכולוג שלי כי ביקשתי לא להיפגש יותר עם הפסיכיאטר והסכימו לי אחרי כי הוא ראה שיפור בתפקוד שלי ובירידה במוגזמות שלי
שואל השאלה:
נכון מי שלא לוקח כדור זה בדרך כלל כי הוא לא במצב מספיק חמור כדי לקחת כי לא ממהרים לדחוף לאנשים כדור
נכון מי שלא לוקח כדור זה בדרך כלל כי הוא לא במצב מספיק חמור כדי לקחת כי לא ממהרים לדחוף לאנשים כדור
שואל השאלה:
הסיפור שלי? פסיכולוג הוא לא גשר זה משהו שביקשתי אני מהפסיכולוג כדי לא ללכת יותר לפסיכיאטר וההורים שלי משלמים על זה כסף כדי שיעדכן את הפסיכיאטר זה לא משהו שבא סתם ככה קשה לי לשבת מול פסיכאטר כמו בן אדם
הסיפור שלי? פסיכולוג הוא לא גשר זה משהו שביקשתי אני מהפסיכולוג כדי לא ללכת יותר לפסיכיאטר וההורים שלי משלמים על זה כסף כדי שיעדכן את הפסיכיאטר זה לא משהו שבא סתם ככה קשה לי לשבת מול פסיכאטר כמו בן אדם
מה את רואה?
בורכת... אם זה מסכן חיים זה בעיה. אם לא תהני מזה (:
שואל השאלה:
זה לא שאני לא רואה את הפסיכיאטר בכלל זה פשוט בתדירות מאוד נמוכה ממה שזה היה פעם בחודשיים בערך מה שפעם היה שלוש פעמים בחודש
זה לא שאני לא רואה את הפסיכיאטר בכלל זה פשוט בתדירות מאוד נמוכה ממה שזה היה פעם בחודשיים בערך מה שפעם היה שלוש פעמים בחודש
שואל השאלה:
לא חשבתי שיש פשוט יותר רציתי לדעת עם זה משהו שיכול פשוט להיפתר עם הפסיכולוג
לא חשבתי שיש פשוט יותר רציתי לדעת עם זה משהו שיכול פשוט להיפתר עם הפסיכולוג
שואל השאלה:
אוקי תודה על התשובות שלכם❤
אוקי תודה על התשובות שלכם❤
באותו הנושא: