17 תשובות
כן.
כן..
אנחנו זוג..
אנחנו זוג..
כן, לצערי הרב.
שום דבר טוב לא יצא מיזה, יאי
שום דבר טוב לא יצא מיזה, יאי
כן.
לא
לא.
עוד לא
כן, הרבה.
כן..
לא
כן.
כן
כן אבל לא יותר מזה
כן
באותו הנושא: