24 תשובות
יותר מדי
2 וחצי, לא סגורה על החצי
מלא.
מה זה ריב?
עם אף אחד.
1 וזאת אני
אנונימית
אחד
איפה חבולי שתגיד את האמת
1.5
אנונימית
לא זוכרת אבל יש מלא שלא סובלות אותי
שואל השאלה:
אני עם 4
איי
אני עם 4
איי
אנונימית
1 בריב ממש רציני ממש ממש
ועוד 3 שאנחנו בריב בלי סיבה פשוט
ועוד 3 שאנחנו בריב בלי סיבה פשוט
1 , ואני חייבת להשלים איתה כבר
אני פה.
חח מצחיק שכל פעם זה קורה מחדש
האמת היא שדי לשקר חבולי!
חח מצחיק שכל פעם זה קורה מחדש
האמת היא שדי לשקר חבולי!
2
אוקיי, אני בריב עם 3 בני אדם.
אני הטובה בסיפור. נודר.
אני הטובה בסיפור. נודר.
0
עם מי יש לי לריב
עם מי יש לי לריב
אם היא נודר אז תאמינו לה
תאמת אני לא רבתי עם אף אחד פשוט רבו איתי על כלום אז 0
0
באותו הנושא: