10 תשובות
ניגר זה מילה מהתקופה שהלבנים היו שולטים על השחורים ניגר זה היה פעם עבד... וזה מילה שנועדה לפגוע וכל זה
לאתיופים פה זה לא יפריע אבל לאפרו אמריקאים באמריקה נגיד כן
לא חושבת עליה כלום.
אבל עדיין זה לא נותן את הזכות למישהו להגיד לי את זה.
אבל עדיין זה לא נותן את הזכות למישהו להגיד לי את זה.
בואו,אם מישהו יבוא אליי לאתיופי ברחוב ויגיד לו ניגר זה די מוזר.
לא מדברת על מעצבן וכו' זה פשוט מרגיש כאילו רואים אותך בתור עדה וזהו,
*אבל* אם חבר שלך יגיד לך ניגר וזה ברוח טובה אז כאילו כן אחלה לדעתי.
אגב,בתרגום לעברית ניגה זה "כושון" ואתיופים הם לא כושים..שונה לגמרי.
לא מדברת על מעצבן וכו' זה פשוט מרגיש כאילו רואים אותך בתור עדה וזהו,
*אבל* אם חבר שלך יגיד לך ניגר וזה ברוח טובה אז כאילו כן אחלה לדעתי.
אגב,בתרגום לעברית ניגה זה "כושון" ואתיופים הם לא כושים..שונה לגמרי.
רק יכול להגיד שבארה"ב זו מילה מאוד כבדה שיעדיפו להימנע ממנה
המילה באה מן המילה בשפה הספרדית negro =שחור
המילה באה מן המילה בשפה הספרדית negro =שחור
גם האתיופיים לא ירצו שיגידו להם את זה,
זו מילה גזענית אחוש שילינג
זו מילה גזענית אחוש שילינג
אבל שואל השאלה מה הקשר בין אתיופים למילה ניגה חח? זה לא ההיסטוריה שלנו נשמה
גם אנשים מסרי לנקה(הודו) הם שחורים בצבע, להם המילה ניגה גם קשורה לדעתך? לא נראה לי
גם אנשים מסרי לנקה(הודו) הם שחורים בצבע, להם המילה ניגה גם קשורה לדעתך? לא נראה לי
אנונימית
לא זה לאפרואמריקאים מופנה,
חח אתה לא צריך לצנזר את המילה הזאת
וזה תכנית קללה...
וזה תכנית קללה...
לא יזיז,למה?כי אנחנו לא כושים תודה סוף פסוק
באותו הנושא: