6 תשובות
לא.
מקווה שלא.
תכנית מפגרת.
תכנית מפגרת.
לא
מקווה באמת שלא
לא, תוכנית שטותית
כן.. ישראלים (אתם) פחות מתעניינים כי התכנית מבוססת על כסף.. בחול זה יותר יתפוס
ובאמת אחלה תוכנית, לא מבינה מה יש לכם.. מעדיפים לראות הפח הגדול שרבים על אוכל ועל מי אמר מה -.-
ובאמת אחלה תוכנית, לא מבינה מה יש לכם.. מעדיפים לראות הפח הגדול שרבים על אוכל ועל מי אמר מה -.-
באותו הנושא: