6 תשובות
הוא פשוט היה כנה...למה הוא צריך להתנצל על זה....כן הוא פגע בך. לדעתי שניכם צריכים להתנצל. פשוט תעשי את הצעד הראשון.
וזוג מושלם זה זוג של מתווכח לפעמים.
וזוג מושלם זה זוג של מתווכח לפעמים.
זה נשמע כמו ריב טיפשי לגמרי
תבקשי סליחה ותלמדי לקבל את העובדה שיש לו חיים משלו ולא הכל את צריכה לדעת
תבקשי סליחה ותלמדי לקבל את העובדה שיש לו חיים משלו ולא הכל את צריכה לדעת
שואל השאלה:
למה שאני יבקש סליחה כל השבוע הוא גם אדיש כמו אבן
למה שאני יבקש סליחה כל השבוע הוא גם אדיש כמו אבן
אנונימית
שואל השאלה:
מיותר לציין שהוא לא בא אליי שבועיים כבר, לא ידוע למה אומר לי זה פשוט יצא ככה
מיותר לציין שהוא לא בא אליי שבועיים כבר, לא ידוע למה אומר לי זה פשוט יצא ככה
אנונימית
למה? כי זאת מערכת יחסים, עם אגו זה לא יעבוד המון זמן. אם הוא חשוב לך תדברי איתו ותתנצלי שהתעצבנת
תדברי איתו אז על כל מה שמפריע לך.
תדברי איתו אז על כל מה שמפריע לך.
לפעמים בזוגיות הצד שלא צריך להתנצל עושה אתזה
וזאת כדי להביא את השני אלייך
ולדבר על זה..
אני מבטיחה לך שברגע שתתנצלי הוא ייפתח ויקשיב לך וככה תוכלי להסביר את עצמך.
אין מה לעשות צריך להכיל אחד את השני עם כל הקושי.
ובנינו- אני דיי בטוחה שלא הייתה לו שום כוונה לפגוע בך.. כנראה שעדיין אתם לא מכירים אחד את השני לגמרי וזה בסדר
זה בדיוק הזמן.
אני כאן אם באלך לדבר עלזה.
וזאת כדי להביא את השני אלייך
ולדבר על זה..
אני מבטיחה לך שברגע שתתנצלי הוא ייפתח ויקשיב לך וככה תוכלי להסביר את עצמך.
אין מה לעשות צריך להכיל אחד את השני עם כל הקושי.
ובנינו- אני דיי בטוחה שלא הייתה לו שום כוונה לפגוע בך.. כנראה שעדיין אתם לא מכירים אחד את השני לגמרי וזה בסדר
זה בדיוק הזמן.
אני כאן אם באלך לדבר עלזה.
באותו הנושא: