5 תשובות
הייתה בוכה lol
דרמה בבית האח
אמא של מרקו מתה בסוף. היא סתם הייתה הורסת את הסדרה כי היא ישר הייתה לוקחת אותו לארגנטינה.
כנראה שלא הייתי מבזבזת את כל הילדות שלי בלבכות עליו
חחח כנראה אותו מסע, פשוט עם יותר ידע ועזרה

ויותר מהר

ואז היא הייתה צופה מהצד ומתרגשת וצלמת את האיחוד