3 תשובות
ליפעמים
לא בהכרך
כנראה שהם לא יכלו לעשות בדיקות מסויימות בקופת חולים אז שלחו לבית חולים.
כנראה שהם לא יכלו לעשות בדיקות מסויימות בקופת חולים אז שלחו לבית חולים.
לא בהכרח.
קרה לי פעם ששלחו אותי לבית חולים בגלל כאבי בטן, בסוף זה היה בעיה די פשוטה והשתחררתי אחרי 3 שעות.
קרה לי פעם ששלחו אותי לבית חולים בגלל כאבי בטן, בסוף זה היה בעיה די פשוטה והשתחררתי אחרי 3 שעות.
באותו הנושא: