3 תשובות
תתפסי את עצמך בידיים.
עם כל הקושי, את חייבת להתקדם.
תעשי על אופנוע זה יעבור ככה מהר
דווקא בגלל שאת חושבת שאת לא מבינה.
תישבי עם זה כאתגר וכמשהו חדש שאת יכולה לנסות
חוץ מזה שאם עכשיו את מרגישה לא בנוח להתחיל (ואת בתיכון) תחכי עוד שנה שנתיים עד שתרגישי בטוחה