6 תשובות
אני מסכימה .
שיר מיני ומזעזע
אבל יש לו קצב טוב
אבל יש לו קצב טוב
לא אהבתי
זוועה במיוחד אחרי שקראתי את המילים שלו
שואל השאלה:
אוי ואבוי, קראתי את המילים.
אני בשוק :0
אוי ואבוי, קראתי את המילים.
אני בשוק :0
אנונימית
יש לו ממגינה טובה..
אבל המילים כאילו חמודה שלי את בת 17 יש לך קהל בני 10 מה את עושנ
אבל המילים כאילו חמודה שלי את בת 17 יש לך קהל בני 10 מה את עושנ
באותו הנושא: