3 תשובות
לא צריך, אנשים זה חרא
מבין אותך
אנונימי
מבין אותך גם אני איבדתי ל8 שנים את האמון שלי באנשים, ואתה יודע למה? כי מגיל קטן אנחנו כבר גדלנו במצב שבו אנחנו לא יכולים לסמוך על אף אחד וזה נבנה לאט לאט במערכת ההישרדות שלנו.
עם הזמן הבנתי שזה לא נכון והאמנתי בכך רק בגלל שגדלתי כך מגיל קטן וזה כל מה שלמדתי בסביבה כזאת.. לאט לאט האמון שלי התחיל לחזור אל אנשים ואני בוטח בכמה אנשים ב99% שיעזרו לי, אבל בחיים זה לא יהיה 100%, גם לא משפחה.. אחרי שעוברים דברים כאלה אתה נפצע לכל החיים
עם הזמן הבנתי שזה לא נכון והאמנתי בכך רק בגלל שגדלתי כך מגיל קטן וזה כל מה שלמדתי בסביבה כזאת.. לאט לאט האמון שלי התחיל לחזור אל אנשים ואני בוטח בכמה אנשים ב99% שיעזרו לי, אבל בחיים זה לא יהיה 100%, גם לא משפחה.. אחרי שעוברים דברים כאלה אתה נפצע לכל החיים
באותו הנושא: