8 תשובות
זונות
זונות
זונות
רובע החלונות האדומים הוא כינוי לאזור עירוני, המשתרע על רחוב או מספר רחובות, שבו מתמקד עיסוק בזנות.
^^
מה שהיא אמרה. מקום של זונות. נשים שמוכרות את הגוף שלהם בשביל כסף,אוכל או כל דבר אחר.
מה שהיא אמרה. מקום של זונות. נשים שמוכרות את הגוף שלהם בשביל כסף,אוכל או כל דבר אחר.
אנונימית
בשביל כסף, בחלונות האדומים נשים איכותיות, לא כאלה שבאו מעוני וכו'....
אנונימי
רחוב החלונות האדומות הוא רחוב שקיבל את השם שלו בגלל הארוטיות שלו, זה רחוב שבו מתקיימים רוב עסקאות הזנות, המקור הוא כזה:
אמסטרדם במקום הייתה של הספרדים, בדיוק בזמן האינקוויזיציה וגירוש ספרד, והייתה חזקה מאוד מבחינת הכנסיות שבה, מה שגרם לאיסור על סקס, סמים ועוד.
לאחר כמה שנים, ההולנדים כבשו אותה, אבל בגלל האופי שלה, היא נשארה מאוד קתולית.
פחות או יותר בתקופת הניו וורלד, שהייתה התקופה שבה ניסו לגלות יותר על חלקות האדמה החדשות שפתאום מצאו (בעיקר אמריקה), האמסטרדמים החליטו להפליג גם כן, והם אלה שהקימו את ניו יורק. ניו יורק במקור נקראה ניו אמסטרדם, הניו הייתה קידומת שהאדם הוא מאיזור הניו וורלד, וכל השמות האלה, זה בעצם אנשים שהגיעו מעיר מסויימת והתיישבו במקום אחר, כמו ניו יורק, שמבוססת על העיר הבריטית יורק, ניו ג'רזי, מהעיר הבריטית ג'רזי, או לפי האיזור, כמו ניו זילנד, שהיה איזור ממש טרופי שהשתייך לעולם החדש.
לאחר שהבריטים הגיעו לניו אמסטרדם, הם התחילו להלחם עליה כי הם רצו לכבוש כמה שיותר שטח, וגם הילידים ניסו להלחם בהם, באותו רגע הם הבינו שאין טעם להמשיך עם זה, וחזרו לאמסטרדם.
רק מה הם גילו באמריקה? את הפטריות המאלחשות ואת המריחואנה.
מהרגע הזה - אמסטרדם נכנסה לשיגעון וכולם התחילו לקחת שם סמים, להתעסק עם זונות והפילו את הכנסייה, מה שממשיך עד היום, ההתרכזות הכי גדולה של הזנות הייתה ברחוב החלונות האדומים, ששם התנהלו בתי בושת ומועדוני חשפנות, שמוארים באור אדום כדי להוסיף לארוטיות, מאז מקובל ששם יש את כל הזנות באמסטרדם.
אגב, אמסטרדם זו עיר מאוד יפה בלי קשר לזה, וכל המסוממים די הרסו את התיירות החיובית שלה, אלא רק תיירות של מכורי סמים או אנשים שרוצים לנסות דברים שלא חוקיים, מכיוון ששם הם חוקיים.
כמו שאומרים שבטיול אחרי צבא הולכים לתאילנד/הודו, בשביל הסמים, הולכים לדרום אמריקה בשביל סקס, ומי שרוצה הכל מהכל הולך לאמסטרדם.
אמסטרדם במקום הייתה של הספרדים, בדיוק בזמן האינקוויזיציה וגירוש ספרד, והייתה חזקה מאוד מבחינת הכנסיות שבה, מה שגרם לאיסור על סקס, סמים ועוד.
לאחר כמה שנים, ההולנדים כבשו אותה, אבל בגלל האופי שלה, היא נשארה מאוד קתולית.
פחות או יותר בתקופת הניו וורלד, שהייתה התקופה שבה ניסו לגלות יותר על חלקות האדמה החדשות שפתאום מצאו (בעיקר אמריקה), האמסטרדמים החליטו להפליג גם כן, והם אלה שהקימו את ניו יורק. ניו יורק במקור נקראה ניו אמסטרדם, הניו הייתה קידומת שהאדם הוא מאיזור הניו וורלד, וכל השמות האלה, זה בעצם אנשים שהגיעו מעיר מסויימת והתיישבו במקום אחר, כמו ניו יורק, שמבוססת על העיר הבריטית יורק, ניו ג'רזי, מהעיר הבריטית ג'רזי, או לפי האיזור, כמו ניו זילנד, שהיה איזור ממש טרופי שהשתייך לעולם החדש.
לאחר שהבריטים הגיעו לניו אמסטרדם, הם התחילו להלחם עליה כי הם רצו לכבוש כמה שיותר שטח, וגם הילידים ניסו להלחם בהם, באותו רגע הם הבינו שאין טעם להמשיך עם זה, וחזרו לאמסטרדם.
רק מה הם גילו באמריקה? את הפטריות המאלחשות ואת המריחואנה.
מהרגע הזה - אמסטרדם נכנסה לשיגעון וכולם התחילו לקחת שם סמים, להתעסק עם זונות והפילו את הכנסייה, מה שממשיך עד היום, ההתרכזות הכי גדולה של הזנות הייתה ברחוב החלונות האדומים, ששם התנהלו בתי בושת ומועדוני חשפנות, שמוארים באור אדום כדי להוסיף לארוטיות, מאז מקובל ששם יש את כל הזנות באמסטרדם.
אגב, אמסטרדם זו עיר מאוד יפה בלי קשר לזה, וכל המסוממים די הרסו את התיירות החיובית שלה, אלא רק תיירות של מכורי סמים או אנשים שרוצים לנסות דברים שלא חוקיים, מכיוון ששם הם חוקיים.
כמו שאומרים שבטיול אחרי צבא הולכים לתאילנד/הודו, בשביל הסמים, הולכים לדרום אמריקה בשביל סקס, ומי שרוצה הכל מהכל הולך לאמסטרדם.
באותו הנושא: