8 תשובות
את בט'4?
אנונימית
שואל השאלה:
ט'1...
אבל ט'4 ממש אחלה
מאיזה בית ספר?
ט'1...
אבל ט'4 ממש אחלה
מאיזה בית ספר?
אנונימית
אורט
אנונימית
את?
אנונימית
שואל השאלה:
אה לא
בכלל בגין
אה לא
בכלל בגין
אנונימית
תנסי ללמוד טיפה לערבית, במילא שנה הבאה כבר לא יהיה לך את זה יותר
וגם אם זה יוריד מהממוצע כולה מה זה, זה לא שזה ציון שמשפיע לך על כל העתיד
וגם אם זה יוריד מהממוצע כולה מה זה, זה לא שזה ציון שמשפיע לך על כל העתיד
את עוד שנייה מסיימת כיתה ט. אחר כך את לא לומדת ערבית
פוש אחרון ודי
פוש אחרון ודי
אנונימית
תפרשי, אני גם לא אוהבת את המקצוע
באותו הנושא: