18 תשובות
ממש לא
שואל השאלה:
תוכלו לפרט?
אני אישית חושבת שיש עוד ילדים שאין להם משפחה ועדיף לטפל בהם
אני גם ממש שונאת את הקטע של לידות
מה ז"א שונאת את הקטע של לידות? איך מביאים תינוק לעולם?
איך הביאו אותך? אותי?
אנונימית
לא, אני רגילה לזה
לא אבל היום יש אפשרות לחוות מחזור בלי כאבים
אם הייתי יכולה בכל זאת להביא ילדים אז כן
אם הייתי יכולה להביא ילדים בכל זאת אז כן . אם לא אז לא..
שואל השאלה:
אפשר לאמץ
אפשר אמא פונדקאית
יש המון דרכים אחרות
בכל זאת הייתי מעדיפה ילד משלי..
הייתי מוותרת על מחזור רק אם הייתי יכולה ללדת בלי כל הכאב של מחזור
אבל כשחושבים על זה אולי כן.. יש לזה המון יתרונות וחסרונות
כשאני במחזור כן
כשאני לא במחזור לא..
אבל.. אולי אני מוכנה לוותר בשביל חיים טובים יותר עד שארצה להביא ילדים לעולם.. בכל זאת יש המון ילדים שמחכים שיאמצו אותם...
אבל אין כמו לגדל משהו שאתה יצרת
שבא מהגוף שלך ושגדל בו ונברא מהביצית/הזרע שלך